Callcenteractiviteiten

Wij kunnen u als ondernemer ontzorgen door callcenter werkzaamheden voor u uit te voeren. U kunt hierbij denken aan:
telefonische bereikbaarheid;
terugbel service / inbound;
notities aannemen;
telefonische enquêtes;
nabellen van contacten;
hoe kunnen wij u nog verder ontzorgen? Vertel ons uw wensen…

Wat kunt u verwachten?
Binnen WADW worden deelnemers opgeleid voor de diverse werkzaamheden. U kunt dan ook rekenen op gemotiveerde mensen die uw werkzaamheden op een enthousiaste en correcte wijze uitvoeren. Naast deze opgeleide mensen plaatsen wij mensen die werkervaring op willen doen binnen dit werk/vakgebied. Zij kunnen op deze manier ontdekken of de werkzaamheden die vallen onder dit werk activiteiten zijn die bij hen passen.

Functieprofiel
Voor de werkzaamheden binnen het callcenter selecteren wij mensen die een werk- en denkniveau hebben (ontwikkeld) op niveau MBO 3 of 4. Deze mensen hebben kennis en/of ervaring met de diverse werkzaamheden binnen een callcenter of receptiewerkzaamheden. Zij beheersen de Nederlandse taal en mogelijk één of meer vreemde talen.


Kwaliteit

Home
Aanbod

Bedrijven


Contact



Werk aan de winkel
Stichting Werk aan de Winkel  |    Noordstraat 10   |     4531 GG    |    Terneuzen    |    0115 - 729990   |    info@wadwzeeland.nl
Home
Bedrijven


Aanbod

Kwaliteit